JellyPages.com

Sunday, December 5, 2010

Warnamu terserlah =(

Aku ade sorang KAWAN,
hari tu dia chat fesbuk dengan aku mintak tolong.
dia wat rosak motor kawan dia, pastu nak kene baiki hrga rm50.
aku dgn kawan sorg lg pakat pinjam duit.

dia siap JANJI nak pulang balik duit.
skang ape jadi?
berbulan2 dah snyap xde berita.

xkan RM50 pon sesak nak bayar.
ko keluar sane sini xpe pulak.
duit kawan ko yg xseberapa ni pon susah nak bayar.

td, kawan aku (yg same2 pnjam kan duit) mesj kat chat dia sbb nampak dia 'online'.
kawan aku pon cakap r ape yang patut.
ayat dh mmang cukup sopan.
kawan aku baru taip 2 3 patah ayat dia terus 'offline'
ape punya kawan gini!!!

susah r nak dapat kawan yang pegang janji mcm ni...
sedih... sedih... sedih...

p/s: kepada org yang bername sekian2, sila pulangkan wang kami dengn segera.

No comments:

Post a Comment