JellyPages.com

Wednesday, June 15, 2011

Memerhati

hmmmm... jadi spy macam ni ke???

Seperti seorang 'spy' aku kene perhati setiap gerak geri dia.
duduk dalam umah sendiri pon rase macam ape dah..

Dia pergi tandas..
Kene tengok, (pakai selipar ke x? basuh tangan ke x?)

Paling aku xleh lupe mase buat jemput pisang...
Mase tu aku baru nampak...
dia keluar dari tandas, dah la xbasuh tangan.
terus gi kat jemput pisang,
picit yg tu, picit yang ni..
LEPAS TU???
amik yang lain jugak...

putus selera nak makan...

oh jemput pisang... =(

Lepas dari tu,
aku n kakak dah mulakan keje baru sebagai 'spy'.
'spy' yang duk perhati dia...

adekah ini imej baru aku n kakak aku???

Berapa lama nak duk sini?
aku pom xtahu..
tp, selagi dia kat sini, selera asyik tertutup je...
hmmmm...

p/s: korang lepas gi toilet basuh tangan x???

No comments:

Post a Comment